استاندار خراسان رضوی: احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
سرخط خبرها

انتظاراتی برای اداره مشهد داریم که باید برآورده شود

  • کد خبر: ۱۴۶۵۵۰
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
انتظاراتی برای اداره مشهد داریم که باید برآورده شود
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: انتظاراتی برای اداره شهر داریم که باید برآورده شود. وضعیت فعلی شهر خوب نیست و باید بیشتر فعالیت شود و اتفاقات بهتری شکل بگیرد و بازتاب مثبت و خبری را از مدیریت شهری بگیریم. سرپرست شهرداری همه اختیارات شهردار را داراست.

به گزارش شهرآرانیوز، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در مراسم معارفه سرپرست شهرداری مشهد که با حضور اعضای شورای شهر مشهد و مدیران شهری‌ برگزار شد، اظهار کرد: آقای اصغری از مدیران باتجربه و با‌سابقه شهرداری هستند. انتظاراتی برای اداره شهر داریم که باید برآورده شود. وضعیت فعلی شهر خوب نیست و باید بیشتر فعالیت شود و اتفاقات بهتری شکل بگیرد و بازتاب مثبت و خبری را از مدیریت شهری بگیریم. سرپرست شهرداری همه اختیارات شهردار را داراست.

نایب‌رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: انتظار داریم با توجه به نزدیکی ایام دهه فجر و بودجه ۱۴۰۲ همکاران بیشتر تلاش کننند تا اتفاقات خوبی در شهر رقم بخورد. همه ما برای خدمتگزاری به زائران مسئولیت داریم و هرکاری امروز برای اداره شهر انجام شود، اتفاقات خوبی را رقم خواهد زد و اگر تصمیم اشتباهی گرفته شود، به‌جز هزینه پیامدی ندارد. بنابراین، خواهش می‌کنم تصمیم درست بگیرید تا هزینه‌ای برای انقلاب و نظام نداشته باشیم.

وی افزود: بنابراین موظف هستیم تکالیف شرعی و قانونی خود را انجام دهیم تا بهترین اتفاقات برای شهر رقم بخورد. از آقای ارجائی تشکر می‌کنم و امیدوارم خداوند به ایشان توفیق دهد. هر آمدنی، رفتنی دارد و قطعا هر تغییری منجر به ایجاد نگاه جدید می‌شود و قطعا اتفاقات خوبی رقم می‌خورد. ما نباید به گذشته بازگردیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->